
Infravärme - Söderhamn
Fungerar så bra i synnerhet nu på sommaren, "vanlig" golvvärme skulle aldrig gå igång under sommaren
Roberth Larsson, Söderhamn

Infravärme - Öland
Hej, detta blir jättebra!
Elisabeth, Färjestaden

Infravärme - Lidköping
Thomas sänkte sina uppvärmningskostnader med infraprodukter
Thomas Magnusson bor i en villa i Lidköping med sin familj. Familjen har använt produkter från Infracenter i ett par år och det som började med ett behov i uterummet har utökats till att täcka in större delen av villan.
Thomas tänker gärna utanför boxen och har hittat lite udda lösningar för några av infravärmeprodukterna.

Infrapaneler villa - Vi fick golvvärme utan att behöva bryta upp våra fina golv
"Vi sänkte vår förbrukning snabbt. Och efter att alla infravärmepaneler var installerade hade vi januari som låg på 22 procent lägre jämfört med samma månad föregående år. Vi fick golvvärme utan att behöva bryta upp fåra fina golv, Jag bara älskar att gå på varma golv.
Det är som att stoppa fötterna i solvarm sand på sommaren. Det är tack vare infravärmepanelerna"
Jessica Nelin

Infravärmepaneler ger Lena snabb värme och sänkt kostnad i Täby
"Tidigare fick jag gå i tofflor, ha på mig tröjor och filtar när jag satt still. Det behöver jag inte nu. Jag behöver nu inte ha på golvvärmen, då panelerna är billigare i drift. Detta minskar uppvärmningskostnaderna radikalt.
Jag är supernöjd. Det går ju så fort att få upp värmen, det tar bara några minuter att få upp värmen i ett rum. Att reglera andra typer av element i en bostad är ju mycket trögare och därför dyrare"
Lena Styfberg.

Lägre kostnad och skönare värme i Engmans villa i Kungsbacka
"Vi testade en panel under vintern och var nöjda. Sedan köpte vi paneler till hela huset, vi fick skönare värme och en besparing i uppvärmningskostnader på cirka 20 procent. Tidigare hade vi ojämn värme. Nu är det perfekt, lika varmt i hela huset.
Dessutom gör panelerna att inomhusvärmen är mindre känslig för drag. Vi kan vädra ordentligt utan att värmen försvinner. Den sitter ju kvar i väggar, möbler och golv. "
Jenny Engman.

Nöjd kund & hund
God fortsättning. Vill bara dela en härlig bild som precis beskriver hur härligt vi tycker de nya IR-elementen funkar. Både djur och människor har svårt att dra sig från elementen .
Vänligen
Charlotte och Kjelle

Infravärme badrummet
Hej! Så här fint kan det bli med infälld panel :)
Trevlig helg!
/ Lars Sörqvist

Nöjd kund Gävle
Tusen tack för den snabba och proffsiga hjälpen, ni är helt fantastiska med era kunder
Magnus Mannesson, Gävle

Infravärme - Västerås
För två år sedan köpte vi en infravärme panel och vi är supernöjda med den!
Med vänlig hälsning
Jóna, Västerås

Infrapanel - Kristianstad
Hej Infracenter
Min infrapanel jag köpte av er har nu suttit uppe i lite mer än en vecka nu över julen. Jag har räknat ut att total driftkostnad på den har varit 51kr på 7 dagar, vilket blir i snitt 7,28kr/dag.
Jag blev förvånad över hur lite ström den drar. Återkommer i januari då jag även kommer att sätta in paneler i våra sovrum.
/Peter Larsson, Kristianstad

Infravärme - Älvängen
Nu har vi fått upp vår tavla med infravärme i. Vi är jättenöjda.
/Lennart Rydberg, Älvängen.

Infraspegel - Örebro
Kvalitet rakt igenom! Grymt snygg spegel, dock mörkare än marknadsbilderna. Bra manualer, allt man behöver plugg, skruv, Borrmall.
Leverans hem på 2 dagar.
Kan bara ge 10/10 få företag som har sådan toppklass på alla plan. 800W räcker till 10m2 det är varmare i badrummet nu än hela lägenheten. Upplever dock inte känslan av golvvärme de ger nog kraftigare effekt med panel i tak som strålar rakt mot golv.
/ Robin Larsson

Biodome - Dark Heater
Hej Niklas! Nu har vi monterat och testkört dom. Obs! vi ska byta kabel till längre och dra snyggare kabel. Men inte hunnit med det ännu. Känns bra hittills
Mvh / Johan

Sovrum i Falun - Infravärmepanel
Här kommer en bild på panelen i sovrummet. Vi är så nöjda med värmen :)
Mvh Kent, Falun

Balkong i Göteborg - Mobile Heater
Värmaren ger en skön och behaglig värme. Tack.
Maria, Göteborg

Balkong - Infravärmepanel
Hej!
Här kommer en bild på vår balkong med den monterade i infravärmepanelen. Den kom idag kl 10:35 och vi monterade och provkörde det direkt. Allt fungerade utmärkt.
Bra service och bemötande.
Tack!
/David Örnberg

Uterum - Infrapaneler
Panelerna fungerar väldigt bra. Jag och frugan brukar sitta i uterummet och läsa, och ibland blir det även en whisky eller två
Björn, Strängnäs

Uterum - Infrapaneler
Superskönt det här. Trevlig helg!
Johan, Knivsta

Uterum
”Jag och min fru är jättenöjda, det kommer en sån skön värme. Och hela uterummet blir varmt, inget snack om den saken.”
Jöran, Sundsvall

Villa - Infrapaneler
"Min luftvärmepump lät så mycket så att min fru inte ville ha den. Jag var själv tveksam till infrapaneler till en början, men de drar faktiskt mindre ström än vår gamla värmepump."
Arne J, Åre

Badrum
”Det funkar mycket bättre än jag trodde. Jag är så nöjd. Även min elektriker blev imponerad. Han sa att han också kommer och att beställa paneler från er.”
Margot, Mora

Balkong
”Är så fantastiskt nöjd.”
Helena, Vällingby
